En İyi Blogger Tema Siteleri

10:09 Unknown 2 Comments

Merhaba arkadaşlar bende blogger'e geçtiğimden beri tema siteleriyle baya bir içli dışlı oldum. :) Şöyle siteleri bir toparlayıp diğer blogger ci arkadaşlarada yardımcı olmak istedim buyrun siteler


Allblogtools Arkadaşlar en gelişmiş tema sitelerinden biri her göze zevk'e hitap edecek temalar var kesinlikle tavsiye ederim.

Xmlblogger Templates Buda çok sevdiğim tema sitelerinden biri daha farklı şık temalar var işinize yarayabilir.

Dhetemplate Sürekli güncel kalan ve benimde yakından takip ettiğim sitelerden biri tavsiye ederim güzel blogger temaları bulunuyor.

Btemplates Buda google'da blogger tema yazdınmı abilik yapan bir site :) aramalarda en üst sırada olması sitenin güncel olduğunu gösteriyor ben pek temalarını kullanmadım ama şöyle bir gezindiğimde güzel temalara denk geldim sizinde bir bakmanızda fayda var

Şimdilik bu kadarla idare edin ilerleyen günlerde bu konuyla ilgili bir yazı daha yazmayı düşünüyorum daha detaylı olacak hemde

2 yorum: