Sosyal medya aracılığıyla küçük işletmede büyümek
İş tanıtım başarılı bir iş çalıştırmak için en önemli şey haline geliyor. Eğer iş ölçeğini artırmak istiyorsanız olduğu gibi işinizin tanıtımı için şimdiden plan gerekir. Bu web sitenizin veya iş tanıtmak için yeni yöntemler bulmak zor olabilir. Neyse ki, sosyal medya siteleri potansiyel müşterilere ulaşmak için yeni bir yaklaşım sağlar. Sosyal Medya, bugün önemli ölçüde gelişti ve birçok pazarlama teorileri ve teknolojiler ile birlikte getirdi. Medya ağı daha iyi sizin için iş çalıştırmak biçimini değiştirmek ve belirli bir zaman dilimi içinde müşteri tabanını genişletmek olabilir. Gerçekte, sosyal medya siteleri, tüm şekil ve büyüklükte iş için büyük bir küçük işletme pazarlama aracı olabilir. Facebook, Twitter, LinkedIn ve YouTube en çok ticareti yapılan sosyal medya siteleri vardır.
Bu sosyal ağ siteleri bu gün çok popülerlik kazanmaktadır. Dünyada bu siteleri kullanan milyarlarca insan vardır. Bu, sosyal ağ sitesi olan, daha prospected müşteri çekmek en iyi fırsatlara sahip olacağı anlamına gelir. Bu iş planı yaparken bu stratejiyi içermelidir yüzden.
• Bir iş grubu Başlangıç: İlk strateji bir iş grubu oluşturmaktır. Bir iş grubu oluşturma avantajı güvenilirliğinden olduğunu. Müşterilerine hitap edecek bir mali müşavir olma alana alakalı bir grup kurmak. Eğer grup kurduğunuzda, açıkça bu grup hakkında ne amaç bir açıklama sizin 'ilkeleri, devlet. Eğer grup oluşturduktan sonra, gruba katılmak için müşterilerinize davet ediyoruz. Ardından, yorumlarınızı, fikirlerinizi veya servet bina stratejileri gönderme, günlük grubu ziyaret edin. Sen itibarını elde edersiniz ve müşterileri bilgileri ve sizinle daha yakın bir bağlantı kazanacaktır.
• Ağ: iş grubunda ikinci strateji ağ olduğunu. Kesin alanlarda ağ için bir plan üzerinde bir karar. Hızlı bir şekilde, değer katmak hakkında yorum ve paylaşmak içerik ve bilgi grubu tartışma panosu içinde ve ilişkiler ve fikir alışverişinde oluşturmak için diğer grup üyeleri ile ağ için üzerine gitmek her zaman bulabilirsiniz niş grupların bir listesini hazırlayın. Bunu yaparak rakiplerinizin kadar ve ayrıca başka küçük işletme rakipleri hayranı kim tam olarak ne görmek mümkün olacak.
• Satış: Bir satış oluşturmak için büyük bir yol bunun için ve insanlara ürün veya ilgili sizden daha fazla bilgi için abone fırsatı sunmak için size grup sayfasında farklı bir formu kurabilirsiniz profilinize küçük bir varyasyon ile planlamak için senin hakkında servis küçük işletme. Eğer daha iyi bir ağ gitmek istiyorsanız, o zaman neden insanlar hiç sosyal medya sitesi büyük topraklarını terk etmek zorunda kalmadan, kapınıza düz satın izin vermek için bir alışveriş sepeti tesisi eklemeyin.
Ne olursa olsun iş planı oluştururken akılda başparmak bir kural tutmak, yapmak için bir karar; İnsanlar satılacak sık sosyal ağ siteleri değil, bu yüzden herhangi bir şey onları satmıyoruz ve aslında yapabilir kaç satış hayran olabilir!
0 yorum: