Arama motorlarında web sitesinin sıralamasının etkilenmesi
Arama motorlarında web sitenizin sıralamasını nasıl etkilediğini nedir eş-atıf olduğunu veO kavramını anlamak için çok önemli olduğunu ve nasıl gerçekten SEO size size yardımcı olabilir neden açıkladı nerede SEO için Co-atıf stratejisi ilk olarak blog 2006 yılında Jim Boykin tarafından açıklanmıştır. Herkes SEO tüm içerik ve geri hakkında ama sanayi daha şiddetli oluyor gibi, arama motorları akıllı aldık biliyor. Makine öğrenme teknolojileri ilerlemesi ile, Google ve Bing şimdi web sitenizde ve size bağlı olan web sitelerinin içerik semantik anlama bile güçlüdür. Bu ko-alıntının temelidir.
Tanım olarak Bu iki öğe arasında bir benzerlik kurmak konu için kullanılan popüler bir benzerlik ölçüsüdür. A ve B'nin her ikisinin de C atıf, bunlar doğrudan birbirine başvuru olmadığı halde birbirine bağlı olduğu söylenebilir. A ve B'nin her ikisinin de diğer ürün gösterdi, bunlar güçlü bir ilişki vardır. Daha fazla ürün onlar tarafından s¸ekildedir, güçlü ilişkileri olduğunu.
Web sitenizin "bilezik" & "kolye" satıyor ve eğer takı hakkında yazıyor bir blogger ile bağlantılıdır böylece blogger satmak benzer takı satan diğer tasarımcılar hakkında yazılı olup olmadığını, o zaman sizin için iyidir. Google bağlamda anlar ve bu bağlantı için herhangi bir ağırlık vermez çünkü sağlık blog geri bağlantısı satın alırsanız, aynı zamanda, siteniz için kötü. Sonra insanlar ilgisiz sanayi sitelerinde rakibin bağlantıları göndererek sistemi kötüye başlayabilirsiniz çünkü bunun olası olsa olumsuz bir sıralama faktörü olarak gidebilir oldukça mümkündür.
Arama Motorlarında Web Sitesinin Sıralamasının Etkilenmesi >>>>> Download Now
YanıtlaSil>>>>> Download Full
Arama Motorlarında Web Sitesinin Sıralamasının Etkilenmesi >>>>> Download LINK
>>>>> Download Now
Arama Motorlarında Web Sitesinin Sıralamasının Etkilenmesi >>>>> Download Full
>>>>> Download LINK